Pięć powodów, dla których warto przyłączyć się do rewolucji wideo

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Z luksusu, na który mogły sobie pozwolić tylko korporacje, wideo stało się atrakcyjnym i efektywnym kosztowo sposobem na zwiększenie globalnego zaangażowania firm każdej wielkości.

Oto pięć sposobów, w jaki wideo może wzmocnić Twoje relacje z potencjalnymi klientami i pracownikami:

1. Ułatwienie potencjalnym klientom znalezienia Ciebie

Wysoka pozycja w Google dla kluczowego hasła wyszukiwania jest na wagę złota w dzisiejszym ultra konkurencyjnym rynku online, ale czy wiesz, że umieszczenie wideo na Twojej stronie może pomóc? Badania przeprowadzone przez Insivia pokazują, że prawdopodobieństwo wyświetlenia Twojej strony internetowej na pierwszej stronie Google jest 53 razy większe, jeśli zawiera ona wideo. Conversion XL szacuje, że wideo zwiększa ruch z organicznego wyszukiwania o 157%. Jeśli wideo nie jest częścią Twojej strategii SEO, czyżbyś przegapił?

2. Dostarczanie potencjalnym klientom informacji, których potrzebują przed zakupem...

Prawie trzy czwarte klientów przed dokonaniem zakupu wolałoby dowiedzieć się czegoś o produkcie lub usłudze za pomocą wideo. Z wideo na stronach docelowych, które zwiększa współczynnik konwersji nawet o 80%, jasne jest, że treści wideo mogą zwiększyć sprzedaż online, ale mniej znane jest to, że wideo może również pomóc w zwiększeniu sprzedaży offline. Według Hubspot, 50% internautów przed wizytą w sklepie poszukuje materiałów wideo związanych z produktem lub usługą.

Wideo jest również coraz bardziej popularnym sposobem generowania sprzedaży B2B. Badania Forbes pokazują, że 65% kadry kierowniczej weszło na stronę marketera, a 39% zadzwoniło do niego po obejrzeniu filmu marketingowego. Według LinkedIn, filmy na ich platformie osiągają 50% wskaźnik oglądalności.

Nic więc dziwnego, że filmy wideo są obecnie podstawową częścią strategii content marketingowej dla wielu globalnych firm. Posty wideo w mediach społecznościowych mają o 48% więcej wyświetleń i przyciągają ponad 8 miliardów wyświetleń dziennie na samym Facebooku.

62% osób twierdzi, że jest bardziej zainteresowanych produktem po obejrzeniu go w historii na Facebooku, a 92% użytkowników telefonów komórkowych udostępnia treści wideo. Wideo ma niezrównaną zdolność do skracania cyklu sprzedaży i zwiększania zasięgu.

3. Zapewnienie stałego wsparcia

Nikt nie lubi czytać instrukcji obsługi lub przeszukiwać stron pomocy online, dlaczego więc nie przestawić się na korzystanie z filmów instruktażowych? Dzielenie się swoją wiedzą w formie wideo może odegrać ogromną rolę w budowaniu marki i pomóc jej stać się zaufaną marką. Widzowie zachowują 95% wiadomości, gdy oglądają ją w formie wideo, w porównaniu do 10%, gdy czytają ją w formie tekstu. Oprócz poprawy doświadczenia klienta, tutoriale i filmy typu "how-to" mogą pomóc Ci wyeliminować niepotrzebne koszty ręcznej produkcji i zmniejszyć liczbę otrzymywanych zapytań o wsparcie.

4. Ożywiaj swoją usługę

Nie każda firma ma do sprzedania produkt. Jeśli prowadzisz działalność usługową, możesz wykorzystać wideo, aby przedstawić swój zespół i zademonstrować wartości firmy w działaniu. Świadectwa są potężnym narzędziem sprzedaży i nie ma lepszego sposobu na ich pokazanie niż filmy wideo zadowolonych klientów. Dlaczego nie spojrzeć na niektóre z prac, które wykonujemy dla Sponge, jednego z naszych klientów eLearning.

5. Budowanie silniejszych zespołów

Od ułatwiania dostępu do treści e-learningowych osobom, które nie posługują się językiem angielskim, po umożliwienie prezesom wygłaszania przemówień motywacyjnych do tysięcy pracowników w ich ojczystych językach, wideo może pomóc w budowaniu silniejszego, bardziej zjednoczonego zespołu. Oto kilka statystyk i faktów dotyczących angażowania się w treści w Twoim własnym języku.

JAK ZACZĄĆ

Wykonaj trzy poniższe kroki, aby dołączyć do 52% marketerów, którzy uważają, że wideo oferuje najlepszy ROI:

Zidentyfikuj zagranicznych odbiorców, do których chcesz dotrzeć i odpowiednie kanały mediów online. Jeśli YouTube jest zakazany w danym kraju, dowiedz się, jakie inne platformy można wykorzystać. Poproś ekspertów od rynku lokalnego o pomoc w zasygnalizowaniu treści, których należy unikać, np. niektóre kolory, obrazy i pomysły mogą nie być odpowiednie na wszystkich rynkach. W razie wątpliwości poproś o radę swojego partnera tłumaczeniowego.

Sprawdź, jakie są możliwości tłumaczenia. Czy wystarczą wielojęzyczne napisy, czy może bardziej odpowiednie będzie nagranie lektora? Więcej informacji na temat korzyści płynących z każdego z tych rozwiązań można znaleźć tutaj.

Zastanów się, czy dysponujesz czasem i wykwalifikowanymi zasobami, aby samodzielnie zarządzać projektem. Wielu klientów woli zlecić to zadanie dostawcy kompleksowych usług. Dowiedz się, jak pomogliśmy UKi, oglądając ten film.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak tłumaczyć filmy na różne języki, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 01926 335 681 lub wyślij e-mail na adres info@comtectranslations.com.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Autor

Magdalena Owczarek

Redakcja ambient.com.pl