Przyłącz się do rewolucji pop-up shop! Opłacalny sposób na przetestowanie zagranicznych rynków

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Dołącz do rewolucji pop-up shop! Oszczędny sposób na przetestowanie zagranicznych rynków

Wymyślony około 10 lat temu w Stanach Zjednoczonych pop-up shop jest obecnie bardziej popularny niż kiedykolwiek, a jego idea polega na tym, że firmy mogą przetestować produkt lub pomysł przy niewielkich nakładach finansowych.

Dzięki umowom wynajmu na okres od jednego dnia i reklamie, która zwykle odbywa się za pośrednictwem sieci mediów społecznościowych lub ustnie, łatwo jest utrzymać niskie koszty.

Wyskakujący urząd pocztowy? Tak!

Kilka znanych marek skorzystało z idei sklepu typu pop-up. Kilka lat temu sklep z zabawkami Hamleys otworzył trzy takie sklepy w całej Wielkiej Brytanii w okresie świątecznym. John Lewis otworzył w Exeter w 2012 r. przedpremierowy sklep typu pop-up przed otwarciem nowego sklepu. Nawet Poczta otworzyła swój pierwszy sklep w listopadzie 2012 roku, aby sprostać zwiększonemu popytowi świątecznemu.

Wyskakujące sklepy na całym świecie

Brytyjskie firmy eksperymentują z pop-upami nie tylko na rodzimym gruncie. Dom aukcyjny Christie's otworzył swój pierwszy sklep w Singapurze w 2012 r., prezentując dzieła sztuki przeznaczone do sprzedaży na aukcji w Hongkongu. Z kolei sieć sklepów odzieżowych Topshop otworzyła w zeszłym roku w Los Angeles pop-up, który był zapowiedzią otwarcia głównego sklepu w 2013 roku. Nawet brytyjski boysband One Direction miał pod koniec 2012 r. sklep w Nowym Jorku, w którym sprzedawał wyłącznie towary zespołu.

Otwarcie sklepu typu pop-up w innym kraju to świetny sposób na sprawdzenie, czy dany rynek jest odpowiedni dla Twojej firmy.

Moje 5 najważniejszych wskazówek dotyczących sklepów typu pop-up shop

  1. Ważne wydarzenia: Otwarcie sklepu typu pop-up shop podczas ważnych wydarzeń może być bardzo lukratywne. Pomyśl o Igrzyskach Olimpijskich, Igrzyskach Wspólnoty Narodów, Grand Prix i Tour De France.
  2. Miejsce o dużym natężeniu ruchu: Przemyśl dokładnie swoje położenie. Musisz znajdować się w miejscu często odwiedzanym przez docelowych klientów.
  3. Właściwe produkty: Zastanów się, które produkty są najbardziej odpowiednie dla sklepu typu pop-up. W sklepach typu pop-up często można znaleźć produkty z limitowanej edycji lub ekskluzywne oferty, które wzmacniają koncepcję "złap to, póki możesz".
  4. Promocja w mediach społecznościowych: Pamiętaj, że media społecznościowe to ulubiony sposób reklamowania nowego sklepu typu pop-up. Rozważ przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem najpopularniejszych portali społecznościowych na wybranym rynku. Warto pomyśleć o lokalizacji strony internetowej i tłumaczeniach marketingowych, aby mieć pewność, że przekaz dotrze do klientów z zagranicy.
  5. Mów w języku swoich klientów: Istnieje większe prawdopodobieństwo, że Twój zagraniczny pop-up shop będzie popularny wśród rodzimych klientów, jeśli będzie się z nimi komunikował w ich własnym języku.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak pokonać barierę językową w biznesie, przeczytaj nasze darmowe przewodniki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej i pobrać nasze przewodniki.

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące tłumaczenia lub lokalizacji lub chcieliby Państwo uzyskać wsparcie w opracowaniu skutecznego planu komunikacji w celu wejścia na nowe rynki, prosimy o kontakt z członkiem naszego zespołu pod numerem telefonu + 44 (0) 1926 335 681 lub adresem e-mail info@comtectranslations.com.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Autor

Magdalena Owczarek

Redakcja ambient.com.pl