Magdalena Owczarek
Redakcja ambient.com.pl
Wymyślony około 10 lat temu w Stanach Zjednoczonych pop-up shop jest obecnie bardziej popularny niż kiedykolwiek, a jego idea polega na tym, że firmy mogą przetestować produkt lub pomysł przy niewielkich nakładach finansowych.
Dzięki umowom wynajmu na okres od jednego dnia i reklamie, która zwykle odbywa się za pośrednictwem sieci mediów społecznościowych lub ustnie, łatwo jest utrzymać niskie koszty.
Kilka znanych marek skorzystało z idei sklepu typu pop-up. Kilka lat temu sklep z zabawkami Hamleys otworzył trzy takie sklepy w całej Wielkiej Brytanii w okresie świątecznym. John Lewis otworzył w Exeter w 2012 r. przedpremierowy sklep typu pop-up przed otwarciem nowego sklepu. Nawet Poczta otworzyła swój pierwszy sklep w listopadzie 2012 roku, aby sprostać zwiększonemu popytowi świątecznemu.
Brytyjskie firmy eksperymentują z pop-upami nie tylko na rodzimym gruncie. Dom aukcyjny Christie's otworzył swój pierwszy sklep w Singapurze w 2012 r., prezentując dzieła sztuki przeznaczone do sprzedaży na aukcji w Hongkongu. Z kolei sieć sklepów odzieżowych Topshop otworzyła w zeszłym roku w Los Angeles pop-up, który był zapowiedzią otwarcia głównego sklepu w 2013 roku. Nawet brytyjski boysband One Direction miał pod koniec 2012 r. sklep w Nowym Jorku, w którym sprzedawał wyłącznie towary zespołu.
Otwarcie sklepu typu pop-up w innym kraju to świetny sposób na sprawdzenie, czy dany rynek jest odpowiedni dla Twojej firmy.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak pokonać barierę językową w biznesie, przeczytaj nasze darmowe przewodniki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej i pobrać nasze przewodniki.
Jeśli mają Państwo pytania dotyczące tłumaczenia lub lokalizacji lub chcieliby Państwo uzyskać wsparcie w opracowaniu skutecznego planu komunikacji w celu wejścia na nowe rynki, prosimy o kontakt z członkiem naszego zespołu pod numerem telefonu + 44 (0) 1926 335 681 lub adresem e-mail info@comtectranslations.com.
Redakcja ambient.com.pl